dissabte, 9 d’abril del 2011

FARLEY GRANGER (1925 - 2011)

El dia 27 de març, a Manhattan, moria Farley Granger a l'edat de 85 anys.
Era un rebel a Hollywood i això ho va demostrar des del començament de la seva carrera, negant-se al canvi de nom que li proposaven els productors de cinema.
La seva condició d'homosexual també li va tancar moltes portes, però ell va renunciar a amagar-se darrere de campanyes publicitàries com havien fet altres actors.
Al seu llibre de memòries explica amb naturalitat que havia tingut experiències sexuals amb dones i amb homes i això per a ell no tenia massa importància: el que havia fet era estimar persones.
"Vaig arribar a la conclusió que mai havia sentit la necessitat de pertànyer a algú exclusivament o a un grup en especial. Mai em vaig avergonyir de res i tampoc vaig sentir la necessitat d'explicar o disculpar-me amb ningú per les meves relacions ...He estimat homes i he estimat dones."

Se'l coneix sobretot per dues pel·lícules dirigides per Alfred Hitchcok: Rope (1948) i Strangers on a train (1951).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada