dilluns, 12 de novembre del 2012

Jo faré vaga el 14N

Sí, jo seré una de les persones que el proper 14 de novembre farà vaga.
Crec necessari fer-ne perquè la desastrosa política general que s'està duent a terme condemna als ciutadans a suportar les conseqüències d'una estafa immobiliària monumental a la que han anomenat "crisi".
Una estafa que afecta principalment, i com sempre, a la gent que té menys recursos.
Una estafa de la qual en són responsables els polítics i banquers i que està emparada per les autoritats comunitàries.
Una estafa que ens ha fet perdre els drets fonamentals dels treballadors i que ens aboca a prescindir dels serveis públics que s'havien aconseguit amb dècades de lluita.

Per tot això i més, el 14 de novembre m'afegiré a la Vaga General convocada en contra de les retallades dels Governs.
De raons en sobren, desnonaments que destrossen famílies, retallades inadmisibles en Sanitat i Educació, en Serveis Socials, Cooperació, etc ... i que ens menen al caos.
No quedarà res.
Jo no vull viure en un país on només els que tenen diners poden accedir als serveis de qualitat. Nosaltres paguem impostos i tenim dret a exigir que es destinin precisament a aquests serveis, així com que aquests impostos siguin equànims i progressius.
Faré vaga perquè tinc dos fills que viurien en un futur molt pitjor que el meu, perquè tinc alumnes als que vull fer creure que un món millor és possible i perquè jo m'ho crec.


El dia 14 de novembre JO FARÉ VAGA i ... espero que vosaltres també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada